راهيابي 54 عكس و پوستر به جشنواره كوسالان
نوشته شده توسط : سوران زندی

رئيس انجمن سينماي جوانان ايران دفتر سنندج اعلام كرد:
راهيابي 54 عكس و پوستر به جشنواره كوسالان

خبرگزاري کرد نیوز: رئيس انجمن سينماي جوانان ايران دفتر سنندج از راهيابي 54 عكس و پوستر فيلم از 39 عكاس و طراح كشوري به جشنواره منطقه‌اي كوسالان سنندج خبر داد.

سيروس ثنايي امروز در گفت‌وگو با خبرنگارکرد نیوز در سنندج، اظهار داشت: 44 عكس از 30 عكاس و 10 پوستر فيلم از 9 طراح به جشنواره منطقه‌اي كوسالان كه 14 تا 16 تيررماه جاري در سنندج برگزار مي‌شود، راه يافته است.
وي خاطرنشان كرد: اين آثار از ميان 782 عكس رسيده از 143 عكاس و 54 پوستر رسيده از 24 طراح به دبيرخانه اين جشنواره توسط داوران انتخاب شده‌اند.
رئيس انجمن سينما سنندج يادآور شد: محمدحسين حيدري عكاس و مديرعامل انجمن عكاسان انقلاب و دفاع مقدس، مسعود زنده‌روح كرماني عكاس، ‌داور و دبير جشنواره‌هاي متعدد عكاسي و بابك فروتني عكاس و گرافيست داوري آثار فوق را برعهده داشته‌اند.
به گفته وي، آثار فرزاد لطفي، عمران اشرلو، اميد گرشاسبي و جمشيد فرجوند‌فردا از بيجار، شهين عباسي و سيوان فتاحي از مريوان، محمد فكوري، مجتبي اسماعيل‌زاده، حسن دهقاندوست و محمد مستوفي از اروميه، جابر غلامي، امير قادري، مسعود حسين‌آبادي،‌ فاخته جلايرنژاد و محمد ورواني فراهاني از اراك، نازنين عاشوري از رشت، سركيو مسگري از بانه و آريز قادري، رضا نوري و حميد قوامي از عكاسان سنندجي به بخش نهايي اين جشنواره راه يافته است.
رئيس انجمن سينما جوان سنندج عنوان كرد: همچنين آثار ‌محمد گلچين‌كوهي و امير شكرگزار از تالش، حميدرضا بازرگاني، مسعود بهروان، ناصر محمدي، علي قاسمي و ميثم محمدي از زنجان، حامد بادامي از همدان، منصور محمدي از مهاباد و فياض بهپور از اردبيل در بخش پاياني جشنواره منطقه‌اي كوسالان سنندج پذيرفته شده است.
ثنايي به پوستر فيلم‌هاي راه يافته به اين جشنواره اشاره كرد و نقاب و مداد سبز من از فياض بهرام، طمع از گلي مردانه، مشت از مهديه نگاري، چه شور بود درياچه من از حسين آزاد از اردبيل، كسي از زمستان خبر ندارد از سيدسجاد موسوي از زنجان، چهار هزار و چهار صد و چهل و يكمين روز از زندگيم از بهار درويش‌زاده، اردك من از ثريا اميري، كابوس از جمشيد محمدي، سفر سرد از شاخه‌وان عثماني از سنندج را از آثار راه يافته به جشنواره منطقه‌اي كوسالان برشمرد.
يازدهمين دوره جشنواره منطقه‌اي سينماي جوانان ايران (فصل دو) با عنوان كوسالان ويژه هنرمندان استان‌هاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل، زنجان، گيلان، همدان، مركزي، كردستان و كرمانشاه در چهار بخش فيلم كوتاه، فيلمنامه، عكس و پوستر فيلم در روزهاي 14 تا 16 تير ماه امسال در مجتمع فرهنگي هنري فجر سنندج برگزار مي‌شود.




:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: